Pengantin 2010...

Tuesday, January 4, 2011


Hehe..ni special post..dah lama nk bt..tpi blum dpt lg gmbr terkumpul...ni pun aku just update separuh aja..
Selamat menengokla yer...

1. Pengantin tentula aku..hohoh 13 June 2010.

Dari kiri: ank buah aku,ank sepupu,kakak aku(kak ty),anak sepupu,aku,n adik aku(izat).
Ni duk tgh pakai gelang.

Si Abg Poyo duk tgh dgr tazkirah..hehehe

2. Anne
Anne dgn Hubbynyer
3.Rosmawati - bulan Sept 2010 


Ati dgn Hubbynyer

4. Kak Yati - bulan Oct 2010

Kak Yati dan hubbynyer bersama-sama dyang2 kecil

5. Yang paling latest tentunya kak liza kita 18 Dec 2010. 
  

Kak liza yg bulat bersama Abg Cikgu..hehehehe

6. jeng jeng jeng....ni bukan pengantin 2010..mahupun begitu...aku still nk post kt sini...coz dia still mcm newly weds....hohoho...tgk la sendiri....


Kak nani dan Cik Abgnyer....mengancam u.....

 

2 comments:

~oH.ha.xiE~ said...

....saya nyer picture mane? hissh....

mengkibong said...

hahhahahahahha weh..... gambar wa pun ade ke.... wa pengantin buruk le.... dah lama dah...

Post a Comment