CUTI ohhhhh CUTI...

Monday, December 27, 2010

Herm...hari ni ada 2 berita buruk...menambahkan snarai berita2 buruk yang dah disimpan.1 sal kerja satu lgi sal cuti...huaaaaaa..bagi aku cutila yang pling penting.....byk benda blh buat tu oiiittttt...(hehehe xpe..mc xguna lg tu..)

hari ni bila check blik cuti aku tu...tggl 2 hari lg...4 hri extra cuti raya dan 3 hari extra cuti krismas yang "bukan company bapak" aku bgi awl2...tu dah dibuang..huhuh..

bila dinvestigate, kitaorng bt conclusion yang cuti tu dah di potong dari cuti kontrak kitaorg..dulu CKP tu cuti extra..xde kene mengena dgn cuti TAHUNAN...

uawaaa...aku just ada 2 hari lg cuti thunan sampai hujung bulan 6 ni....dahla kerja berlambk...

sedih tak terhingga

marah tak terkata

Yang boleh aku summarize kat sini..bertambah lg markah tuk aku meninggalkan kerja kt sini..plus..byk lg prob yg ada dan akan datang....uhuhu

sekian..mekasih....

1 comments:

cuttiest girlzs said...

aku nak gak cuti wei...dah tak sanggup nak kijo nie...nnt bulan 1 nie aku nak ambik banyak cuti aku tu biar terlopong bos...v ko tak v aku duli apa...bukannyer aku guna cuti dia aku guna cuti aku...hahaha...kalu mu tubek tinggal aku sore dah la wei...xsangguppppp....kalu xkijo cnie lagi gak biler la plak aku buleh jupo ngan mu...cedihnyerrrrrrrrrr....:(

Post a Comment